Skąd wiemy, że PCM® działa?

To właśnie eksperci NASA w ramach 20-letnich badań wypracowali model wspierający maksymalną skuteczność osobistą i zawodową astronautów zwany dziś – Process Communication Model® (PCM®). Jak pokazał nam ostatni rok zarządzanie firmą w czasach pandemii wymaga nie tylko dynamicznych, ale przede wszystkim skutecznych zmian.

PCM® to sprawdzone narzędzie skuteczności osobistej i biznesowej wdrażane z powodzeniem na całym świecie. Na międzynarodowym rynku skorzystały z niego firmy takie jak IBM, Coca-Cola, Pixar, Bayer, Ikea, Audi czy Microsoft.

BADANIA pokazują, że:

> 61,6% uczestników warsztatów PCM® zauważa wzrost kompetencji liderskich, a 62,4% poprawę jakości pracy zespołowej w efekcie wdrożenia umiejętności opartych o PCM®. Ponadto 96% uczestników rekomenduje innym udział w warsztatach PCM®. 

(badanie 400 uczestników warsztatów PCM® z 6 krajów; 2016 r.; Indiana State University)

> 75% uczestników warsztatów PCM® używa nabytej wiedzy przynajmniej raz na tydzień. 66% korzysta z nabytych umiejętności do usprawniania komunikacji, 61% do rozwiązywania konfliktów, 57% w sytuacjach zespołowych. 71% uczestników uznało, że po warsztatach PCM® lepiej rozumieją swoje zachowanie, a 72%, że rozumieją lepiej zachowanie innych osób. 

(badanie 539 uczestników warsztatów PCM® z 7 krajów; 2020 r.)

W następnym artykule, którego premiera nastąpi w środę 21 kwietnia dowiecie się dla kogo dedykowany jest PCM® oraz dlaczego warto zaufać Lucynie Ławniczak oraz jej zespołowi #staytuned

🔎 Zapraszamy do śledzenia naszych profili na LinkedIn i FB,

oraz do obserwacji profilu Lucyny Ławniczak – CEO [A]utonomia consulting, Coacha ICC, Trenerki, Konsultantki TOC

Słowa kluczowe: .