Procedura zapewnienia jakości uwzględniająca w szczególności wykorzystywanie wniosków z ewaluacji szkoleń oraz pozostałych usług w odniesieniu do zakładanych i uzgodnionych z klientem celów.
- W przypadku oceny szkolenia poniżej 4,5 w skali 6 punktowej trener i konsultant zobowiązany jest do analizy przyczyn wyniku oceny z:
-Klientem, opiekunem merytorycznym projektu ze strony klienta
-Koordynatorem merytorycznym projektu ze strony Autonomia – Consulting
-z drugim trenerem / konsultantem w celu bardziej obiektywnej oceny sytuacji - W przypadku oceny szkolenia poniżej 4,0 w skali 6 punktowej trener i konsultant zobowiązany jest do:
-Poinformowania o zaistniałej sytuacji dyrektora AC
-Wypracowania rozwiązania mającego na celu lepszą odpowiedź na potrzeby klient
-Określenia planu rozwojowego kompetencji trenera / konsultanta uwzględniającego rozwój kompetencji poprzez szkolenia, współprowadzenie usług z drugim trenerem, konsultantem, surewizje, interwizje, coaching