Poznaj Założenia Process Communication Model®

Założenia Process Communication Model®:


1) Obserwuj i zrozum swoje własne zachowanie:

– rozpoznaj swój preferowany styl komunikacji, zarządzania, preferencje

środowiskowe oraz sekwencję zachowań stresowych i potrzeby psychologiczne

oraz zobacz, jak Twoja motywacja i sekwencja stresu może się zmieniać.


2) Zrozum i przewiduj zachowanie innych:

– rozpoznaj preferowany styl komunikacji, środowiska, percepcji oraz

zarządzania u innych oraz naucz się efektywnej komunikacji

i zarządzania, w odpowiedzi na preferencje i potrzeby drugiej strony


3) Zarządzaj sytuacjami konfliktowymi:

– naucz się dobierać efektywne rozwiązania, dopasowane

do potrzeb obu stron konfliktu i buduj porozumienie w oparciu

o efektywną komunikację, odpowiadającą na potrzeby rozmówcy


Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Facebook’u

Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na LinkedIn


Słowa kluczowe: .