Process Communication Model® jest efektywnym narzędziem wspierającym lepsze rozumienie siebie i innych.
Pomaga w naturalny sposób dostosować się do preferencji i potrzeb swoich oraz innych ludzi, tak aby szybko i skutecznie osiągnąć porozumienie w relacjach prywatnych i biznesowych.
Pozwala na dostrzeżenie u siebie oraz u innych kluczowych potrzeb, których zaspokojenie jest konieczne do utrzymania satysfakcji w życiu prywatnym i zawodowym oraz wskazuje, jak to zrobić konstruktywnie.
Korzyści z zastosowania PCM®: – większa samoświadomość: zidentyfikowanie kluczowych potrzeb i motywatorów, – lepsze rozumienie innych: rozpoznanie preferowanego stylu komunikacji i potrzeb, – poprawa relacji prywatnych: adekwatne reakcje na trudne sytuacje, – rozwój relacji biznesowych: elastyczne dopasowanie do klientów, – sprawne zarządzanie zespołami: dobór adekwatnego stylu zarządzania, – skuteczne motywowanie do zmian: wybór adekwatnych metod.
W ramach 25-lecia AUTONOMIA CONSULTINGzaprasza do udziału w projekcie PCM®, który w pierwszym etapiededykowany jest polskiej kadrze zarządzającejpomagając przygotować się do czasów wszechobecnej transformacji
Kontekst badania czyli co to jest PCM®: Eksperci NASA w ramach 20-letnich badań wypracowali model wspierający maksymalną skuteczność osobistą i zawodową – Process Communication Model® (PCM®).
Dzisiaj zarządy, dyrektorzy czy też menedżerowie mogą go wykorzystywać do wzmacniania potencjału swoich zespołów oraz dynamizowania procesów transformacyjnych. Kluczem jest rozpoznanie dynamiki różnych typów osobowości i umiejętne skorzystanie z niej.
PCM® to odpowiedź na pytania jak sprawnie przeprowadzić firmę przez transformację, czy też jak z sukcesem wdrażać zmiany niezbędne w dynamicznym otoczeniu biznesowym.
Komu dedykowany jest pierwszy etap PCM®?: Lucyna Ławniczak, CEO Autonomia Consulting, oferuje 50 firmom oraz ich kadrze zarządzającej niepowtarzalną możliwość skorzystania z bezpłatnego wzięcia udziału i przekonania się o niezawodności i skuteczności PCM®.
Przebieg pierwszego etapu projektu:
Wypełnienie krótkiej ankiety on-line dotyczącej sytuacji w firmie – 15 minut.
Wypełnienie kwestionariusza PCM® on-line – 40 minut, uczestnik otrzyma link do wypełnienia kwestionariusza | Uczestnik otrzyma po nim indywidualny raport PCM®.
Udział w jednodniowym szkoleniu menedżerskim PCM® – warsztat rozwoju umiejętności w oparciu o PCM®.
Uzyskanie dostępu do raportu opracowanegoprzez konsultantów Autonomia Consulting – wnioski oraz rekomendacje wynikające z badania ponad 200 członków zarządów, dyrektorów i menedżerów firm działających na polskim rynku.
Co trzeba zrobić, aby skorzystać z udziału w projekcie:
Trzeba skontaktować się z nami pod adresem mailowym → biuro@autonomia-consulting.pl lub pod numerem telefonu → 603 883 994
Korzyści dla uczestników badania:
Diagnoza osobistego potencjału wg PCM®, obejmująca: – osobisty algorytm reakcji w stresie oraz sprawdzone sposoby utrzymywania skuteczności i motywacji; – potrzeby psychologiczne związane ze strukturą osobowości, mające wpływ na odporność na stres.
Umiejętność rozpoznawania dominujących typów osobowości u innych i uwzględniania ich w zarządzaniu w obszarze komunikacji, motywowania, rozwiązywania sytuacji trudnych i efektywnego działania pomimo stresu.
Narzędzia do budowania i utrzymywania porozumienia z różnymi typami osobowości.
Bezpłatny udział w pierwszym etapie programu rozwojowego rozpoznawalnego i stosowanego na całym świecie, którego wartość komercyjna to 370 €.
Celem pierwszego etapu projektu jest:
ofiarowanie możliwości bezpłatnego skorzystania z PCM®polskiej kadrze zarządzającej (w tym członkom zarządów, dyrektorom, menedżerom),
pomoc w wyzwaniu jakim jest efektywne polepszenie wydajności zespołu poprzez znajomość struktur osobowości określanych przez PCM®,
uruchomianie potencjału polskiej kadry zarządzającej w radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z transformacją rynku.
Celem końcowym projektu jest opracowanie raportu nt.:
dominujących struktur osobowości polskiej kadry zarządzającej (w tym członków zarządów, dyrektorów, menedżerów) i wynikających z tego strategii radzenia sobie w stresie w oparciu o Process Communication Model®,
wyzwań związanych z transformacja rynku: tu i teraz oraz przyszłości,
rekomendacji zmian rozwojowych – co i jak warto zmieniać oraz rozwijać w polskich firmach.
„Digitalizacja procesów, zmiana oferty produktowej, zmiana profilu klienta – od wielu lat gospodarka doświadcza transformacji. Od roku mierzymy się z nieustanną niepewnością i koniecznością dostosowywania się do zmieniającej rzeczywistości. Nasz starannie wyselekcjonowany zespół specjalistów i trenerów czeka, aby pomóc Tobie wprowadzić potrzebne zmiany w firmie”
Lucyna Ławniczak – CEO Autonomia Consulting
Autonomia Consulting informuje:
– badanie jest anonimowe; indywidualne wyniki otrzymuje tylko osoba badana, – podanie danych personalnych jest niezbędne do opracowania raportu, klauzula RODO została ujęta w ankiecie, – ilość miejsc w przebiegu pierwszego etapu jest ograniczona, – pierwszy etap dotyczy tylko kadry zarządzającej (członków zarządów, dyrektorów oraz menedżerów), – istnieje ograniczenie do 4 osób dla firmy; przy czym Autonomia Consulting zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji jaka ilość osób z danej firmy przejdzie rekrutację, – decyduje kolejność zgłoszeń, – firmy doradczo-szkoleniowe nie będą brane pod uwagę, oraz – w każdym momencie może nastąpić zmiana zasad przystąpienia do pierwszego etapu programu.
PCM® to odpowiedź na pytania jak sprawnie przeprowadzić firmę przez transformację, czy też jak z sukcesem wdrażać zmiany niezbędne w dynamicznym otoczeniu biznesowym…
Digitalizacja procesów, zmiana oferty produktowej, zmiana profilu klienta – od wielu lat gospodarka doświadcza transformacji. Od roku mierzymy się z nieustanną niepewnością i koniecznością dostosowywania się do zmieniającej rzeczywistości. Zarządy, właściciele i menedżerowie muszą obecnie nie tylko przewidywać, ale wręcz wyprzedzać zmiany. Niezbędna jest umiejętność budowania skutecznych zespołów, które efektywnie działają w trudnych warunkach.
Korzyści dla uczestników badania to m. in. diagnoza osobistego potencjału wg PCM®, obejmująca: -osobisty algorytm reakcji w stresie oraz sprawdzone sposoby utrzymywania skuteczności i motywacji; -potrzeby psychologiczne związane ze strukturą osobowości, mające wpływ na odporność na stres.
W tym również nabycie: –umiejętności rozpoznawania dominujących typów osobowości u innych i uwzględniania ich w zarządzaniu w obszarze komunikacji, motywowania, rozwiązywania sytuacji trudnych i efektywnego działania pomimo stresu; –narzędzia do budowania i utrzymywania porozumienia z różnymi typami osobowości
W następnym artykule, którego premiera nastąpi w poniedziałek 26 kwietnia, w ramach obchodów jubileuszu 25-lecia Autonomia Consulting, zaprosimy was do przetestowania procesów PCM, abyście sami przekonali się o jego niezawodności i skuteczności #staytuned
Lucyna Ławniczak, CEO Autonomia Consulting, oraz starannie przez nią wyselekcjonowany zespół specjalistów i trenerów czeka, aby pomóc Tobie wprowadzić potrzebne zmiany w firmie.
To właśnie eksperci NASA w ramach 20-letnich badań wypracowali model wspierający maksymalną skuteczność osobistą i zawodową astronautów zwany dziś – Process Communication Model® (PCM®). Jak pokazał nam ostatni rok zarządzanie firmą w czasach pandemii wymaga nie tylko dynamicznych, ale przede wszystkim skutecznych zmian.
PCM® to sprawdzone narzędzie skuteczności osobistej i biznesowej wdrażane z powodzeniem na całym świecie. Na międzynarodowym rynku skorzystały z niego firmy takie jak IBM, Coca-Cola, Pixar, Bayer, Ikea, Audi czy Microsoft.
BADANIA pokazują, że:
> 61,6% uczestników warsztatów PCM® zauważa wzrost kompetencji liderskich, a 62,4% poprawę jakości pracy zespołowej w efekcie wdrożenia umiejętności opartych o PCM®. Ponadto 96% uczestników rekomenduje innym udział w warsztatach PCM®.
(badanie 400 uczestników warsztatów PCM® z 6 krajów; 2016 r.; Indiana State University)
> 75% uczestników warsztatów PCM® używa nabytej wiedzy przynajmniej raz na tydzień. 66% korzysta z nabytych umiejętności do usprawniania komunikacji, 61% do rozwiązywania konfliktów, 57% w sytuacjach zespołowych. 71% uczestników uznało, że po warsztatach PCM® lepiej rozumieją swoje zachowanie, a 72%, że rozumieją lepiej zachowanie innych osób.
(badanie 539 uczestników warsztatów PCM® z 7 krajów; 2020 r.)
W następnym artykule, którego premiera nastąpi w środę 21 kwietnia dowiecie się dla kogo dedykowany jest PCM® oraz dlaczego warto zaufać Lucynie Ławniczak oraz jej zespołowi #staytuned
Zapraszamy do śledzenia naszych profili na LinkedIn i FB,
oraz do obserwacji profilu Lucyny Ławniczak – CEO [A]utonomia consulting, Coacha ICC, Trenerki, Konsultantki TOC
Parafrazując tekst piosenki śpiewanej przez Rosiewicza „25 lat minęło jak jeden dzień…”, ale dzieje się tak tylko wtedy gdy praca przeradza się w pasję. Lucyna Ławniczak, CEO [a]utonomia consulting, aby należycie uczcić sukces swojej marki podjęła się wdrożenia innowacyjnego projektu o enigmatycznej nazwie PCM®.
PCM® to odpowiedź na pytania jak sprawnie przeprowadzić firmę przez transformację, czy też jak z sukcesem wdrażać zmiany niezbędne w dynamicznym otoczeniu biznesowym?
Zarządy, właściciele i menedżerowie muszą obecnie nie tylko przewidywać, ale wręcz wyprzedzać zmiany. Niezbędna jest umiejętność budowania skutecznych zespołów, które efektywnie działają w trudnych warunkach.
O tym, jak ważne jest to dla powodzenia projektów, wiedzieli eksperci NASA. W ramach 20-letnich badań wypracowali model wspierający maksymalną skuteczność osobistą i zawodową astronautów – Process Communication Model® (PCM®).
Dzisiaj menedżerowie mogą go wykorzystywać do wzmacniania potencjału swoich zespołów oraz dynamizowania procesów transformacyjnych. Jak pokazał bowiem nam ostatni rok – sprawne zarządzanie firmą w dobie tak dynamicznych zmian jest niemal jak misja na Marsa!
Skąd wiemy, że to działa? Dowiecie się w następnym artykule, którego premiera nastąpi w poniedziałek 19 kwietnia!
Początek roku – ostatni moment na formułowanie strategii i taktyk odnoszenia sukcesu
Zapraszamy:
Menedżerów odpowiedzialnych za wynik firmy
Menedżerów zarządzających zespołem sprzedaży
Właścicieli firm zaciekawionych budowaniem strategii sprzedaży
Co zyskasz po tak krótkim doświadczeniu:
Narzędzia do weryfikacji dotychczasowej strategii sprzedaży
Nowe spojrzenie na czynniki wpływające na wynik
Określisz priorytety dla swojej firmy w realizacji celów sprzedażowych
Fabuła spotkania:
Kilka miesięcy ekscytującej sprzedaży w trakcie 4 godzinnej gry
Gra ta, to nowoczesne narzędzie szkoleniowe, które jest barwnym odzwierciedleniem realnych sytuacji biznesowych i symulacją rzeczywistych zdarzeń zawodowych
Pozwala na symboliczne doświadczenie sytuacji zdarzających się w codziennej pracy, a następnie wyciągnięcie znaczących wniosków wpływających na weryfikację i udoskonalenie dotychczasowych sposobów działania
Termin i miejsce spotkania:
23 stycznia w godzinach 14.00. – 18.30. : ul Barwicka 14C/5 (domofon 305) Poznań
Biuro [a]: ul. Barwicka 14c/5 (domofon 305) Poznań
Miejsce:Collegium Da Vinci, Poznań, ul. Kutrzeby 10
Język:Angielski i Polski (pełne tłumaczenie)
Prowadzący:
RAMI GOLDRATT
AMIR SCHRAGENHEIM
Program: Nasz problem
Dziś działalność operacyjna opiera się w większości na prognozach, ale tylko firmom, które idą w przeciwnym kierunku się uda! Dlaczego?
Istnieją 4 dynamiki, które powodują, że prognozy są coraz mniej dokładne. Z tego powodu zarządzanie przepływem produkcji i dystrybucji staje się trudniejsze niż kiedykolwiek.
Prezentacja rozwiązania
Potrzebujemy sposobu aby:
Zagwarantować niski poziom zapasów,
Wspierając jednocześnie wysoką dostępność,
Poprawić oferowany asortyment i
Robić to wszystko w całkiem zautomatyzowany sposób.
Efekty (typowe wyniki wdrożenia TOC w dystrybucji / detalu):
Ograniczenie łącznego poziomu zapasów o 20-50%
Zwiększenie dostępności do 95-99% w każdym ogniwie łańcucha dystrybucji / detalu
Uwolnienie znaczących środków pieniężnych
Rekordowo krótki okres zwrotu z inwestycji (ROI) – często dosłownie na przestrzeni kilku miesięcy
Lejek sprzedaży to narzędzie do zarządzania sprzedażą, a przez to doskonały wskaźnik kondycji finansowej firmy. Na jego podstawie można wyliczyć, ile firma zarobi w kolejnych miesiącach. Dobre zarządzanie lejkiem sprzedaży skorelowanym z kalendarzem oznacza również zarządzanie czynnościami handlowców, więc optymalną organizację ich czasu i strategiczne planowanie rozwoju firmy.
Czym jest lejek sprzedaży?
Lejek sprzedaży pozwala wnikliwie obserwować proces sprzedaży: na jakim etapie znajduje się każda z szans sprzedażowych oraz sprawdzać, czy jest ich wystarczająca ilość, by zrealizować cele. Pomaga ustalić, które z szans sprzedażowych wymagają większego wsparcia ze strony sił sprzedażowych.
W lejku gromadzone są informacje o:
ilości szans sprzedażowych
ich wartości
etapie procesu sprzedaży
Lejek dostarcza informacji statystycznych np:
średni czas trwania procesu sprzedaży
współczynnik konwersji
współczynnik zamknięcia
Dzięki lejkowi można skorygować proces sprzedaży np.
Ciągle dodawać do lejka nowe szanse sprzedażowe
Zwiększyć kompetencje dotyczące zamykania – zapobiegać utracie szans
Skupić się na droższych produktach
Gra Lejek sprzedaży pozwala dojść do takich wniosków w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej, na drodze eksperymentu sprzedażowego – bez ponoszenia rzeczywistych strat finansowych i organizacyjnych.