Procedura zapewnienia jakości

Procedura zapewnienia jakości uwzględniająca w szczególności wykorzystywanie wniosków z ewaluacji szkoleń oraz pozostałych usług w odniesieniu do zakładanych i uzgodnionych z klientem celów.

  1. W przypadku oceny szkolenia poniżej 4,5 w skali 6 punktowej trener i konsultant zobowiązany jest do analizy przyczyn wyniku oceny z:
    -Klientem, opiekunem merytorycznym projektu ze strony klienta
    -Koordynatorem merytorycznym projektu ze strony Autonomia – Consulting
    -z drugim trenerem / konsultantem w celu bardziej obiektywnej oceny sytuacji
  2. W przypadku oceny szkolenia poniżej 4,0 w skali 6 punktowej trener i konsultant zobowiązany jest do:
    -Poinformowania o zaistniałej sytuacji dyrektora AC
    -Wypracowania rozwiązania mającego na celu lepszą odpowiedź na potrzeby klient
    -Określenia planu rozwojowego kompetencji trenera / konsultanta uwzględniającego rozwój kompetencji poprzez szkolenia, współprowadzenie usług z drugim trenerem, konsultantem, surewizje, interwizje, coaching

Słowa kluczowe: .