W AUTONOMIA CONSULTING LUCYNA ŁAWNICZAK
W sytuacji gdy klient nie jest zadowolony z jakości przeprowadzonego szkolenia lub usługi doradczej przez firmę Autonomia Consulting Lucyna Ławniczak, ma możliwość wniesienia reklamacji.
- Reklamację można zgłaszać́ do Autonomia Consulting Lucyna Ławniczak w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Autonomia Consulting, ul. Barwicka 14c/5, 60-192 Poznań, lub e-mailem: biuro@autonomia-consulting.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji usługi szkoleniowej, której dotyczy.
- Klient ma prawo oczekiwać, że:
-zostaną spełnione założone cele szkolenia
-prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych/zagadnień dotyczących doradztwa
-prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny
-w czasie szkolenia/doradztwa zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia/warsztatów uzgodniony z Zamawiającym - Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:
-Uczestnicy usługi w pełni zaangażują się w proces kształcenia
-Uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach
-Uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie usługi reguł - Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
– nazwę zrealizowanej usługi
– datę i miejsce realizacji usługi
– opis powodu reklamacji
– proponowany sposób rozwiązania sprawy - Autonomia Consulting Lucyna Ławniczak, ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od dnia wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
- Autonomia Consulting Lucyna Ławniczak zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
- Organizator szkolenia/warsztatów zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
- Możliwe formy rekompensaty:
a) Powtórzenie usługi w innym terminie
b) Zniżka 10% na realizację kolejnej usługi
c) Otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych