Strategie sprzedaży – tajniki sukcesu. Kolejna edycja gry Lejek Sprzedaży.

Początek roku – ostatni moment na formułowanie strategii i taktyk odnoszenia sukcesu

Zapraszamy:

  • Menedżerów odpowiedzialnych za wynik firmy
  • Menedżerów zarządzających zespołem sprzedaży
  • Właścicieli firm zaciekawionych budowaniem strategii sprzedaży

Co zyskasz po tak krótkim doświadczeniu:

  • Narzędzia do weryfikacji dotychczasowej strategii sprzedaży
  • Nowe spojrzenie na czynniki wpływające na wynik
  • Określisz priorytety dla swojej firmy w realizacji celów sprzedażowych

Fabuła spotkania:

  • Kilka miesięcy ekscytującej sprzedaży w trakcie 4 godzinnej gry
  • Gra ta, to nowoczesne narzędzie szkoleniowe, które jest barwnym odzwierciedleniem realnych sytuacji biznesowych i symulacją rzeczywistych zdarzeń zawodowych
  • Pozwala na symboliczne doświadczenie sytuacji zdarzających się w codziennej pracy, a następnie wyciągnięcie znaczących wniosków wpływających na weryfikację i udoskonalenie dotychczasowych sposobów działania

Termin i miejsce spotkania:  

23 stycznia w godzinach 14.00. – 18.30.   :  ul Barwicka 14C/5 (domofon 305) Poznań

Biuro [a]: ul. Barwicka 14c/5 (domofon 305) Poznań

Bilety:  na evenea.pl:          https://651753-1.evenea.pl/   

Opublikowano w kategorii Fakty

KONFERENCJA TOC InSimplicity 2016

Speaker at Business Conference and Presentation. Zapraszamy na konferencję:

 KONFERENCJA TOC InSimplicity 2016

 DYSTRYBUCJA I DETAL

Termin: Piątek 20 maj 2016     8:30-17:30

Miejsce: Collegium Da Vinci, Poznań, ul. Kutrzeby 10

Język: Angielski i Polski (pełne tłumaczenie)

 

Prowadzący:

Rami Goldratt RAMI GOLDRATT
Amir Schragenheim AMIR SCHRAGENHEIM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program: Nasz problem

Dziś działalność operacyjna opiera się w większości na prognozach, ale tylko firmom, które idą w przeciwnym kierunku się uda! Dlaczego? 

Istnieją 4 dynamiki, które powodują, że prognozy są coraz mniej dokładne. Z tego powodu zarządzanie przepływem produkcji i dystrybucji staje się trudniejsze niż kiedykolwiek.



Prezentacja rozwiązania

Potrzebujemy sposobu aby:

  • Zagwarantować niski poziom zapasów,
  • Wspierając jednocześnie wysoką dostępność,
  • Poprawić oferowany asortyment i
  • Robić to wszystko w całkiem zautomatyzowany sposób.

Efekty (typowe wyniki wdrożenia TOC w dystrybucji / detalu):

  • Ograniczenie łącznego poziomu zapasów o 20-50%
  • Zwiększenie dostępności do 95-99% w każdym ogniwie łańcucha dystrybucji / detalu
  • Uwolnienie znaczących środków pieniężnych
  • Rekordowo krótki okres zwrotu z inwestycji (ROI) – często dosłownie na przestrzeni kilku miesięcy
pdfpobierz formularz zgłoszeniowy PDF 1000px-MS_word_DOC_icon.svgpobierz formuarz zgłoszeniowy DOCX
więcej informacji na:

www.insimplicity.pl

loga krzysz

 

Opublikowano w kategorii Fakty

Lejek sprzedaży – zarządzanie sprzedażą

Lejek sprzedaży to narzędzie do zarządzania sprzedażą, a przez to doskonały wskaźnik kondycji finansowej firmy. Na jego podstawie można wyliczyć, ile firma zarobi w kolejnych miesiącach. Dobre zarządzanie lejkiem sprzedaży skorelowanym z kalendarzem oznacza również zarządzanie czynnościami handlowców, więc optymalną organizację ich czasu i strategiczne planowanie rozwoju firmy.

Czym jest lejek sprzedaży?

Lejek sprzedaży pozwala wnikliwie obserwować proces sprzedaży: na jakim etapie znajduje się każda z szans sprzedażowych oraz sprawdzać, czy jest ich wystarczająca ilość, by zrealizować cele.  Pomaga ustalić, które z szans sprzedażowych wymagają większego wsparcia ze strony sił sprzedażowych.

W lejku gromadzone są informacje o:

  • ilości szans sprzedażowych
  • ich wartości
  • etapie procesu sprzedaży

Lejek dostarcza informacji statystycznych np:

  • średni czas trwania procesu sprzedaży
  • współczynnik konwersji
  • współczynnik zamknięcia

Dzięki lejkowi można skorygować proces sprzedaży np.

  1. Ciągle dodawać do lejka nowe szanse sprzedażowe
  2. Zwiększyć kompetencje dotyczące zamykania – zapobiegać utracie szans
  3. Skupić się na droższych produktach

Lejek plansze 2 — kopiaGra Lejek sprzedaży pozwala dojść do takich wniosków w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej, na drodze eksperymentu sprzedażowego – bez ponoszenia rzeczywistych strat finansowych i organizacyjnych.

Opublikowano w kategorii Fakty

Akademia Menedżera – cykl szkoleń menedżerskich. Startujemy już w marcu!

menedżerowie Z prawdziwą przyjemnością rozpoczynamy kolejną edycję cyklu szkoleniowego Akademia Menedżera. Warsztaty przygotowaliśmy z myślą o:

  • Menedżerach, którzy zarządzają intuicyjnie i mają potrzebę uporządkowania swojej wiedzy na temat kierowania ludźmi
  • Menedżerach, którym zdarza się być zaskakiwanym przez reakcje podwładnych
  • Menedżerach, którzy chcieli wzbogacić swoje narzędzia menedżerskie
  • Osobach, którym w wyniku awansu zmieniła się rola w zespole
  • Kierownikach Projektów, którzy koordynują działania współpracowników

Pierwszy warsztat na początku marca, kolejne 5 dni szkoleń cyklicznie aż do końca czerwca. Zapraszamy do zapisów przez nasz formularz kontaktowy.

 

Opublikowano w kategorii Fakty

20 lat szkoleń!

Jak Wasze cele na 2016? Bo my z okazji 20 urodzin Autonomii (tortkiedyś Szkolenia i Konsultacje) podsumowujemy i planujemy nie tylko na ten rok, ale i na kolejną dziesięciolatkę.Z wielką wiarą w realizację naszych zamierzeń.

I świętujemy!

Opublikowano w kategorii Fakty

Wizjoner czy Badacz? Kim jesteś według swego motywacyjnego DNA?

BadaczKZZ: BADACZ – KONTAKTY – ZMIANA – NAGRODY ZEWNĘTRZNE

Badacze są energiczni, podejmują spontaniczne decyzje, uwielbiają przygody. Wyróżniają się spostrzegawczością, wnikliwością, świetnie rozumieją intencje innych osób. Ich ciepło, takt i życzliwość sprawiają, że, potrafią rozbudzić w ludziach ukryte talenty. Kreatywnie rozwiązują problemy i potrafią znajdować nietuzinkowe wyjścia z trudnej sytuacji. Są zwolennikami współpracy, do której umiejętnie zachęcają. Cenią pracowitość, pragnąc zarazem, aby praca dawała przyjemność i satysfakcję.

WSW: DYREKTOR – WYDAJNOŚĆ – STABILIZACJA – NAGRODY WEWNĘTRZNEDyrektor

Dyrektorzy myślą strategicznie, to dzięki nim plany są realizowane. Dostrzegają szczegóły, są praktyczni i odpowiedzialni. Natychmiast przechodzą do sedna sprawy. Świetnie sobie radzą z rozwiązywaniem problemów. Struktury, grafiki i procedury to ich specjalność. Koncentrują się na osiąganiu celu i wynikach. Doskonale sprawdzają się w firmach, które dają im pewną swobodę działania. Dyrektorzy wiedzą, że dużo wnoszą do firmy, za co chcą być szczerze docenieni.

WZZ: MISTRZ – WYDAJNOŚĆ – ZMIANY – NAGRODY ZEWNĘTRZNE

MistrzMistrzowie lubią wyzwania i uwielbiają wygrywać. Są czarującymi i entuzjastycznymi liderami, często charyzmatycznymi. Mistrzowie mają wrodzoną zdolność przekonywania innych do swoich racji. Znajdowanie się w centrum uwagi nie stanowi dla nich problemu. Pomimo przeszkód pozornie nie do pokonania doprowadzają rzeczy do końca. Szybko podejmują decyzje i czasami mogą okazywać zniecierpliwienie wobec osób, którym to przychodzi wolniej. Jako rzetelni negocjatorzy mistrzowie są skłonni iść na kompromis, jeśli wymaga tego ukończenie zadania.

Odnalazłeś tu siebie? Jeśli nie, opis kolejnych kodów już niebawem. Nie znasz swojego kodu motywacyjnego DNA? Zajrzyj do artyułu o teorii motywacyjnej Tamary Lowe.

Joter

Opublikowano w kategorii Fakty

Autonomia Cafe dla Szefów!

Nasz projekt Autonomia Cafe nabiera tempa! W kolejnej edycji do udziału w spotkaniu zapraszamy szefów firm, właścicieli, menedżerów, kierowników i liderów – wszystkich zajmujących się zarządzaniem ludźmi i zainteresowanych odkrywaniem tajników motywacji.

Na Autonomia Cafe zapraszamy:

  • 29.10.15 w Poznaniu (Hotel „Vivaldi”, ul. Winogrady 9)
  • 5.11.15 w Toruniu (Klub „Melisa i Jazz”, ul. Mostowa 10

W programie m.in.:

1) Omówienie metodologii MOTYWACYJNE DNA, dzięki któremu można rozpoznać własny profil motywacyjny na podstawie prostego testu oraz nauczyć się rozpoznawać profile innych ludzi.
2) Prezentacja gry motywacyjnej „W poszukiwaniu źródeł mocy” i ćwiczenia z jej wykorzystaniem: gracze starają się wybadać osobę, która wciela się w postać Pracownika, zbierając informacje potrzebne do uruchomienia u niego zaangażowania. Gra jest wciągająca, niezależnie od ilości rozgrywek, a przykłady, które wykorzystuje, znane są z codziennych sytuacji, występujących w wielu firmach (niezależnie od branży czy wielkości).
3) Czas poświęcony na lepsze poznanie się uczestników spotkania, rozmowę, dyskusję i networking.

Zapewniamy: materiały, drobny poczęstunek, napoje oraz… dobrą atmosferę!

Prowadzący: LUCYNA ŁAWNICZAK – konsultant, trener i coach ICC, menedżer z doświadczeniem handlowym, Dyrektor Zarządzająca Autonomia Consulting

Zgłoszenie: Potwierdzeniem uczestnictwa jest zgłoszenie e-mailowe na adres j.rozanska@autonomia-consulting.pl (imię, nazwisko, firma, stanowisko) oraz wpłata 30 zł na konto (ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność wpłat):
BANK ZACHODNI WBK 37150012011212000353470000
AUTONOMIA – CONSULTING LUCYNA ŁAWNICZAK
UL. WIERZBOWA 35 62-080 LUSOWO
TARNOWO PODGÓRNE

Kontakt i dodatkowe informacje: JOANNA RÓŻAŃSKA
( j.rozanska@autonomia-consulting.pl, kom. 607 831 067 )

Serdecznie zapraszamy!

Opublikowano w kategorii Fakty

VII Kongres Kobiet – także o przedsiębiorczości i innowacyjności

Bierzemy udział w VII Kongresie Kobiet – spotkaniu polskich kobiet, które tak jak my są otwarte na to, aby dzielić się energią, pomysłami, wiedzą i doświadczeniem. Swoją obecność zapowiadają m.in.: premier Ewa Kopacz, wicemarszałkini Wanda Nowicka, minister Joanna Kluzik-Rostkowska, a także Krystyna Kofta, Kinga Rusin, Agata Młynarska, Otylia Jędrzejczak, Anna Lewandowska.

Dla nas najbardziej interesujące są warsztaty i prelekcje o tematyce biznesowej, które odbędą się w ramach Centrum Innowacyjności i Przedsiębiorczości: dotyczące networkingu, nowych technologii, zarządzania wiekiem, różnorodnością oraz kwestią work-life balance w organizacjach. Liczymy na sporo interesujących spotkań i inspiracji! Więcej na www.kongreskobiet.pl

VII_kongres_grafika_www

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano w kategorii Fakty

24 września rusza nasz nowy projekt AUTONOMIA CAFE!

Serdecznie zapraszamy na pierwsze spotkanie, dedykowane profesjonalistom HR – „Kultura organizacyjna w firmie: jak o niej rozmawiać, jak z nią pracować, jak wykorzystywać do projektów rozwojowych HR?” Spotkane będzie miało charakter mini-warsztatów przy kawie, a odbędzie się w klimatycznej Restauracji Dąbrowskiego 42 w Poznaniu.

W programie: prezentacja narzędzia „Obrazy organizacji” i ćwiczenia z jego wykorzystaniem, nowoczesne koncepcje i modele kultury organizacyjnej, najnowsze badania, a także… ciekawi ludzie, nowe znajomości, rozmowy, dyskusje, wymiana wniosków i doświadczeń 🙂

3660582kawa643482

Zapewniamy: materiały, poczęstunek (słodkie i słone przekąski), kawę, herbatę, soki oraz… dobrą atmosferę!

Prowadzący:

Lucyna Ławniczak – konsultant, trener i coach ICC oraz Dyrektor Zarządzająca Autonomia Consulting
Beata Dranikowska – konsultant, trener i coach ICF, prowadzi projekty badawcze i wdrożeniowe związane z kulturą organizacyjną w firmach

Termin: 24 września 2015, czwartek godz. 16:00 – 19:00

Miejsce: Poznań, Restauracja Dąbrowskiego 42 (III p.)

Inwestycja: 30 zł

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność wpłat, dokonywanych na konto:

BANK ZACHODNI WBK 37150012011212000353470000

AUTONOMIA – CONSULTING LUCYNA ŁAWNICZAK
UL. WIERZBOWA 35 62-080 LUSOWO
TARNOWO PODGÓRNE

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: Joanna Różańska, j.rozanska@autonomia-consulting.pl, kom. 607 831 067

Opublikowano w kategorii Fakty

Nowa oferta szkoleń otwartych!

W Autonomia Consulting nieustannie dbamy o rozwój naszych Klientów – także latem! To bardzo dobry czas, aby zainwestować w nową wiedzę, przydatne umiejętności, nowe rozwiązania. Stwarzamy okazję do spotkania się w kameralnym gronie profesjonalistów doskonalących swój warsztat – menedżerski i sprzedażowy. Zapraszamy do zapoznania się letnim grafikiem naszych szkoleń otwartych! Skontaktuj się z nami – czekamy na Ciebie! Zapisy i informacje: j.rozanska@autonomia-consulting.pl / kom. 607 831 067.


„SIŁA HR, czyli jak wzmacniać swoją rolę w organizacji” – szkolenie dla profesjonalistów HR (1 dzień)
W trakcie całodniowego warsztatu będziecie mogli dowiedzieć się, w jaki sposób skutecznie diagnozować i rozmawiać o problemach i potrzebach w organizacji, a także sprawnie odpowiadać na oczekiwania stawiane obszarowi HR – Czytaj dalej

Opublikowano w kategorii Fakty